Kort na het ontstaan van FC Twente is op 14 april 1966 De Vriendenkring opgericht, de oudste supportersvereniging van FC Twente. Sinds de oprichting is deze vereniging een steun in de rug voor de club. De Vriendenkring wil zich blijven manifesteren en de club blijven ondersteunen op verschillende manieren. Daarnaast organiseert de vereniging activiteiten voor haar leden en heeft het de beschikking over een eigen home in De Grolsch Veste.

Toegangsbeleid Hatrans Home

Omdat we regelmatig vragen krijgen over het toegangsbeleid van ons Hatrans Home, een korte uitleg over de regels.

Leden

Het Hatrans Home is exclusief voor leden van De Vriendenkring en is strict persoonlijk. Dit houdt in dat mensen die geen lid zijn van onze supportersvereniging niet naar binnen kunnen.

Introducees

Er is een regeling voor introducees. Wil je een introducee meenemen? Bestel dan een introducee pas. De introducee pas is 48 uur geldig! Belangrijk om hier rekening mee te houden.